141
 

Elegant-Window Blog
 

Elegant-Window HOME!      About Elegant-Window    Elegant-Window Services    Gallery of Elegant-Window Examples     Testimonials of Elegant-Window Customers     Contact Elegant-Window

Window Works Studio, Inc.

Window Works Studio is a custom drapery studio specializing in the creation of couture window treatments, bedding & accessories. Our hands-on approach means that we are intricately involved with the design, fabrication and installation of every work we produce. Let us help make your house the home of your dreams, with fabulous window treatments, pillows, bedding, as well as full service interior design.

Name:
Location: Jamestown, NC, United States

In July 2009, Amy Gilbert, Refining Design and Amy Meinecke, The Elegant Window, joined together to form Window Works Studio, Inc. Our specialty is designing and creating custom window treatments. We sew all window treatments in our in-house workroom. We also provide services such as furniture shopping and placement, color selection and complete interior design coordination. In addition, we offer other window products such as blinds, shutters, Vista window film and high quality Faux Stained Glass.

Friday, April 16, 2010

Southern Ideal Home Show

Thanks to all of you that visited us at the Southern Ideal Home show in Greensboro. We had a great time meeting everyone. Theresa and Jeff Odom of Floor Coverings International were graciously asked us to join them in there booth. The combination of their beautiful flooring and tile samples along side our window treatments and accessories made for a winning booth...literally. Our booth won 2nd place for most creative booth! Credit is due to Jeff for his fantastic work on this column that was in the middle of our booth. He covered with tile...beautiful!


Labels: , , ,

2 Comments:

Blogger Debbie Gartner said...

Very nice. Theresa and Jeff are awesome. I hope to see them at our next convention.

October 15, 2010 at 4:00 PM  
Blogger Unknown said...

Sự lựa chọn kích thước bàn làm việc giá rẻ tphcm phù hợp không những tạo cảm giác thoải mái, thư thái cho người dùng khi làm việc mà còn là động lực tạo sự hứng khởi cho mỗi cá nhân.
Hãy cùng tôi tham khảo hướng dẫn dưới đây để chọn được một kích thước bàn làm việc Hòa Phát tiêu chuẩn cho từng không gian và từng đối tượng sử dụng:
Kích thước bàn làm việc theo vóc dáng người sử dụng:
Khi ngồi làm việc, tư thế của mỗi người được xác định bởi sự tham gia của cơ lưng, cổ, cơ bụng. Tư thế ngồi thoải mái nhất khi phần thân kể cả cổ và vai được để thẳng tự nhiên, cột sống không ưỡn quá, không cúi hay vặn để tránh những chấn thương không đáng có, hay sự tê mỏi trong thời gian dài ngồi làm việc.
Tư thế ngồi đối với sức khỏe và kết quả công việc của nhân viên sẽ được thể hiện rõ rệt qua sự nghiên cứu của nội thất Hòa Phát và đưa ra công thức giúp xác định kích thước ban van phong gia re tphcm phù hợp. Bộ bàn ghế có kích thước phù hợp là chiều cao ghế ngồi bằng 0,27 chiều cao người ngồi; chiều cao bàn làm việc bằng 0,46 chiều cao người ngồi.
Ngoài ra, những dòng sản phẩm bàn làm việc có thể căn chỉnh độ cao, phù hợp với nhiều vóc dáng người sử dụng cũng là sự lựa chọn tối ưu hơn cho nhiều người sử dụng có vóc dáng khác nhau.
Kích thước phù hợp không gian văn phòng
Để chọn bàn làm việc cũng như là ghe van phong tphcm thì việc đầu tiên bạn nên tìm hiểu kích thước không gian văn phòng để chọn được mẫu bàn phù hợp với văn phòng không chiếm quá nhiều diện tích cũng như đi lại dễ dàng hơn. Ngoài ra thì việc lựa chọn sản phẩm noi that van phong hcm sao cho phù hợp với bàn và ghế có sự hài hòa lẫn nhau tạo nên không gian làm việc hiện đại và thoải mái cho nhân viên có thể thể hiện hết công suất trong công việc mà không bị căng thẳng trong công việc.

May 21, 2016 at 4:36 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home